22 травня 2017 р.

Вплив реклами на людей. Досвід черкаських експертів.

Kids Space
І. Ткаченко на семінарі "Як читати рекламу". Фото О. Рачек.
19 травня  2017 у Черкасах відбувся інтерактивний семінар "Як читати рекламу". Зустріч організувало ком'юніті медіа  "KidsSpace" за підтримки Віктора Євпака (приміщення Громадського простору Демальянсу).
Як правильно читати рекламу, як не потрапити під вплив рекламних маніпуляторів, що таке прихована та "чорна" реклама - усе це черкаські батьки обговорювали на зустрічі. 
Тема була запропонована однією зі спікерок семінару, Іриною Ткаченко. Жінка займається продажем піротехніки вже 15 років, 10 років продавала жіночу галантерею. Тож про хитрощі реклами знає зі свого досвіду:
"Перед тим, як ви вирішили щось купувати - зупиніться і подумайте, а чи насправді воно вам потрібно і під яким впливом ви робите цей вибір?" - закликає Ірина.
Жінка дає поради, на що треба звертати увагу при покупках у магазині:
"1. Запах.  Переконайтеся, що товар не має додаткових "ароматів". У моїй практиці був випадок, коли гаманці набрали запаху аромопаличок і були продані швидше, ніж серія з таких самих гаманців без аромату. Часто у магазинах застосовують прийом запаху - приманки,  чим, наприклад,  може бути запах свіжої випічки.
3. Цінова політика. Як не дивно, на абсолютно однаковий товар ви можете зустріти ціни, які дуже різняться. Придивляйтеся до якості товару, а не "ведіться" на те, що "дорожче=краще".
3. Освітлення та блиск. Я використовувала для кращих продаж блиск від дзеркал, камінців. 
У магазині "Делікат" у м'ясних рядах у вітринах світяться червоні та білі лампочки. Це також призводить до певного ефекту. 
4. Вибір продавця. Часто буває, що покупець дійсно не орієнтується у критеріях якості товару. Тоді він запитує у продавця:"Запропонуйте на Ваш вибір", або "Що би Ви порадили?". Я вважаю такий крок дуже ризикованим. Продавець може запропонувати вам те, що має бути продане, а не найкращий для вас варіант.
5. Те, що перед очима. Не секрет, що по центру перед очима розміщений товар, який необхідно продати . А не той, який потрібен саме вам". 
А. Овчаренко на семінарі "Як читати рекламу". Фото О. Рачек.




Про те, як реклама гіпнотизує вашу дитину розказала на зустрічі психолог Ольга Харченко:
 Ви маєте знати, що у телевізорах 97% усієї реклами "заточено" на дітей віком 4-6 років та 14-16 років.  Реклама, яка дійсно продає, показує емоцію, яку дитина проживає, дивлячись на екран. Це або відносини у родині, або відчуття захищеності чи турботи про когось.

Інша психолог Анна Овчаренко навела приклади негативної реклами. Намагалася довести, що негативні емоції страху, відрази формують "яскравіші" образи, які швидше та надовше запам'ятовуються.


Kids Space / Адміністратор

...

0 коментарі :

Дописати коментар