4 липня 2016 р.

У супермаркеті без футболки. Табу чи норма?

Kids Space
Їдемо з дітьми (трьох і семи років) додому з пляжу. Діти напеклися  так, що ідуть без футболок, у самих шортах. Заходимо у "Делікат +", що відкрився у "DEPOt". При вході у магазин нас зупиняє охоронець: "Вам туди без футболок не можна". На питання "Чому?", він розгубився і сказав, що зараз прийде "старший" і поговорить зі мною. Чекаю..."Старший" не спішить. Напевно думає над аргументами, чому діти без футболок не мають права заходити у магазин. Я не маю наміру чекати, прямую з малими до морозива. Аж тут підходить "старший". Він пильно вдивляється мені в очі та запитує: "Ви мене хотіли?" (Наголос на останньому слові). Моя логіка спрацьовує моментально, і я кажу :"Ні, я Вас не хотіла". (Якщо це питання "на засипку", думаю, то чисто теоретично я права, бо бачу його вперше у житті). Далі я прошу представитися, але чомусь "старший" відмовляється, показуючи на свою сорочку, де написано "охорона". Потім ображено каже: "Тут не можна ходити без верхнього одягу... бо... працюють кондиціонери і... ваші діти можуть простудитися!!!" І втік...
У мене питання до всіх: поділіться досвідом і думками щодо цієї ситуації! 

Kids Space / Адміністратор

...

0 коментарі :

Дописати коментар