19 травня 2017 р.

Даша Подолян: "Прагну відкрити у Черкасах кафе з корисними десертами!"

Kids Space
Дарина Подолян - молода мама,  громадська активістка, співзасновниця ГО Промолодь, чисельних проектів у м.Черкаси, серед яких "Ідея -Дія -Результат", "Вивіска Lab". Вона допомагає та надихає багатьох людей у нашому місті. Сьогодні ви дізнаєтесь іще про одну грань таланту Даші. Останнім часом  вона захопилася  приготування сироїдних солодощів без яєць, молока цукру та борошна.  Мріє про відкриття у м. Черкасах кафе "здорових" десертів. Я поспілкувалася з Дашею про її нове натхнення:

     - Дашо, що вплинуло на твій  шлях вегетаріанства?
- Особливої пристрасті до м'яса я не відчувала ніколи. Навіть трохи лякала та думка, що колись я вийду заміж, і чоловікові треба буде щодня готувати щось м'ясне. На щастя, все сталося інакше. Мій чоловік Іван, на момент нашого знайомства був вегетаріанцем. Тому я раділа, готуючи салати, каші і освоїла чимало рецептів солодощів без яєць. До того ж, ми витримували Великодній піст, тому я навчилася ще й багатьом рецептам без молочних продуктів. Готувати м'ясну їжу для себе і для чоловіка не було ні сенсу, ні часу. Тому я так плавно і поступово теж перейшла на вегетаріанство. Помітила, що почуваюся краще і мені таке харчування підходить.
-   Наскільки ваш раціон складається з сирих продуктів?
Користь сирих овочів та фруктів для мене зрозуміла і не викликає сумнівів. Тому стараюся вживати їх щодня у будь-яку пору року. Взимку і ранньою весною це робити важче. Але виручають різні корінці, які ми чомусь недооцінюємо. Морква, селера, пастернак, а якщо додати яблуко, оливкову олію і трохи лимонного соку - то це просто зимовий салат мрії.
- Вегетаріанське харчування принципове для вас?
Я дуже не люблю навішувати ярлики і бути категоричною. Тому не можу назвати себе ні вегетаріанкою, ні веганкою (вегани не їдять молочних продуктів, меду, не носять натуральні хутро та шкіру). Для мене перехід на переважно рослинне харчування - це скоріше вибір раціональний, ніж філософський чи релігійний. Мені просто так краще. До того ж, я розумію, якої шкоди нашій планеті наносить промислове тваринництво: більше шкідливих викидів газів, ніж від усього транспорту на планеті. Плюс 70% усіх земель, придатних для сільського господарства, використовують, щоб виростити корм для худоби, яку потім з'їдять. Мене ці цифри вражають і спонукають думати не лише про те, що я їм сьогодні, а й що їстимуть наші  діти та онуки в майбутньому.
- Що надихнуло тебе на приготування сироїдних тортів?
Минулої зими ми поїхали в відпустку до західної України.  Там потрапили в прекрасне кафе. У ньому готували сироїдні торти, і моя цікавість до здорового харчування не могла пройти повз них. Це було настільки красиво і смачно, що після повернення додому я почала пошуки рецептів і перші експерименти. Мені тоді не вистачало усіх інгредієнтів, бо в Черкасах їх не так просто знайти. Але результат сподобався, хоч я і не стала готувати такі солодощі часто.
Зараз після народження донечки я вчергове повернулася до теми здорового харчування і особливо - їжі без рафінованого цукру і білого борошна. Ці продукти не дають ніякої користі, а невисока ціна і масове виробництво зробили їх вживання звичним для нас. Я згадала про свої сироїдні експерименти з солодким і почала вдосконалювати рецепти.
А так, як я звикла завжди ділитися усім, що знаю і вмію, то вирішила готувати такі солодощі на замовлення. Щоб більше людей відкрили для себе смак і користь таких альтернативних десертів. 
 -  Які плани надалі?
Хочу розширити асортимент смаків та комбінацій у сироїдних тортах та  печиві.
Щоб "Зелені олені" (бренд, під яким я їх виготовляю) могли знайти шлях до найвибагливіших споживачів.
Прагну відкрити кафе зі "здоровими" десертами, куди можна буде без переживань за свою фігуру і здоров'я приходити і смакувати корисним солодким. Я по-троху перетворюю цю мрію в реальний план. Вже порахувала бюджет інвестицій, розробила меню. Звісно з 4-місячним малюком і без власного стартового капіталу це буде не просто. Але я вірю, що щире бажання плюс реальні цілі та кроки здатні творити дива!
Тому я відкрита до  співпраці з усіма, кому близька тема здорового харчування.
Вірю, що нас ставатиме все більше і разом ми мінятимемо звички і уявлення про дійсно смачну їжу.
Сторінка Зелені олені у фб.
Сторінка Зелені олені в інстаграмі.
Тел. 093588725 (Дарина).


Kids Space / Адміністратор

...

2 коментарі :

  1. Я сподіваюсь, що малятко своє ти годуєш їжою тваринного походження)

    ВідповістиВидалити
  2. Доброго дня!

    Ви не знаете це часом не ця марка кофе використувается Дашою? http://uavending.com/ Може Ви мені підкажите? Хочу вдома в себе робити такую смачну каву!

    ВідповістиВидалити