22 грудня 2018 р.

Маму з Черкас звинувачують у зриві Новорічного свята у школі №15

Kids Space

Чи питаєте ви, батьки, коли здаєте кошти у школі, кому і куди вони підуть? 

У черкаській школі №15,  де навчається моя дитина, я поцікавилася, кому заплатять гроші, які збирають у класі  на аніматорів на Новорічному святі.

Ви не повірите, але ця цікавість, це право знати, за що і кому ми платимо, обернулася для мене булінгом та звинуваченнями у зриві Новорічного свята з боку батьків.

11 грудня 2018 р. у батьківській вайберській групі класний керівник розмістила інформацію про те, що у школі буде свято Нового року,  і треба здати 20 грн. на аніматорів. Вродовж двох тижнів я не могла допитатися у групі та  у того, хто збирав гроші,  хто ж ці аніматори, хто їх запросив, та кому ми заплатимо гроші. Лише голова батьківського комітету сказала, що свято організовує школа. 

Логічно,  що я пішла до директора школи з тим самим питанням: хто запросив аніматорів, та хто ці люди, що прийдуть розважати дітей на святі.

Відповідь директора школи: "Я не відповідаю за організацію свята, я не знаю, це,  певно,  запросили батьки".

Здивована таємницею, яку створили навколо загадкових аніматорів, я зробила допис на своїй сторінці у фейсбуці. Очільник департаменту освіти та гуманітарної політики ЧМР Сергій Воронов прокоментував мій допис, попросивши повідомити його, у разі, якщо виявиться, що аніматорів запросила школа. 
Скріншот з вайберської переписки, де мама запитує класного керівника, коли принести назбирані на аніматорів кошти, був не зарахований.

Тож я знову іду до школи, в цей раз вже до завуча з виховної роботи, і отримую відповідь: "Свято Нового року відбудеться за планом, аніматорів запросила школа, це театр Великих ляльок, там буде актор Олександр".
Ну, це вже хоч щось. До наших дітей прийде актор Олександр з театру Великих ляльок. Завуч говорить, що довіряє цим акторам, бо вони добре зарекомендували себе на святі  Першого вересня. 

Але далі події розвиваються ще більш дивно. 
У той же день, коли очільник департаменту освіти отримав від мене відповідь, що аніматорів запросила школа, на мене посипались звинувачення від батьків. Нібито я зірвала у школі свято. 
Сьогодні о 8-00 до мене зателефонували обурені батьки з класу, де навчається моя дитина. Вони сказали, що їх там багато, і я маю прийти і пояснити, чому через мене відмінили свято Нового року. Вони звинувачували мене у тому, що через моє "розслідування" страждають усі діти. Що був дзвінок з департаменту, і тепер свята не буде.

Я звернулася до директора департаменту освіти, але його коментар  приголомшив мене. За його словами, аніматорів, на яких трималося свято, саме у нашому класі не буде. І що до цього призвели мої зусилля.

Значить тепер за те, що я наважилась запитати і з' ясувати, хто організатор свята і  кому ідуть батьківські гроші, за те, що ця інформація стала публічною, - я ворог усього класу. Я отримую звинувачення  і психологічний тиск від батьків. Це справжній булінг. 

А може мої дії просто призвели до розкриття чергової схеми заробітку, де школяри - цільова аудиторія для  "таємних аніматорів"? 

Kids Space / Адміністратор

...

1 коментарі :

  1. почитала я, Оля, і думаю: дійсно, в чому проблема? Замовили аніматора - добре. Можна так і повідомити батькам. Навряд чи хтось був би проти. 20 грн - це не ті гроші, щоб нервувати. А коли ось так приховується інформація, один на одного звертають, то дійсно виникають питання... Ялинка, прикрашання залу, аніматор... все це чогось коштує. Всі це розуміють. Якби все було прозоро, то не виникло б цієї ситуації. Все б зійшлося до питання-відповіді. І питання твоє цілком природне. Справа навіть не в коштах. Дивно, що усім іншим байдуже...

    ВідповістиВидалити