30 вересня 2016 р.

"KidsSpace" отримав підтримку!

Kids Space

Коли ти маєш бажання розвиватися, коли тобі є що сказати, коли навколо тебе - однодумці, - починай діяти!!!
Починай діяти, незважаючи ні на що. Знайдеться час і можливості, якщо є бажання.
Я працюю над розвитком гіперлокального ком'юніті медіа "KidsSpace". В мене є величезне бажання створити у Черкасах щось нове, унікальне для наших мамочок.
Хто стане сперечатися, що для цього потрібні матеріальні ресурси?
А хто повірить, що почалося все з нуля? Створення медіа почалося без фотоапарата, без диктофона, без смартфона...Створення медіа почалося зі Школи гіперлокальних ком'юніті медіа, яка проходила у Херсоні з квітня по червень 2016 року.

У вересні 2016 для розвитку "KidsSpace"  я отримала технічну допомогу від Херсонського фонду "О'бєднання"  http://www.fundunion.org/ у рамках проекту "Сприяння розвитку громадянської журналістики в областях України" за фінансової підтримки Національного Фонду Підтримки Демократії (NED)
Тепер у мене є смартфон, а отже у будь- якому місці я можу робити фотки і писати новину на свій сайт.
Дякую організаторам та тренерам, що повірили у мене та підтримали мій проект!

Kids Space / Адміністратор

...

0 коментарі :

Дописати коментар