![]() |
Нововведення по-черкаськи |
Як вам таке нововведення? Тепер батькам доведеться двічі їздити у поліклініку. Перший раз - для того, щоби взяти талон, а другий вже з дитиною на прийом до стоматолога. (Хоча, у більшості випадків, з дитиною треба буде їхати і перший раз за талоном, бо немає на кого її залишити).
Голова батьківського комітету другої міської дитячої поліклініки№2 м. Черкаси, Рачек Ольга Олександрівна, поцікавилася доцільністю таких змін у головної лікарки міської дитячої стоматологічної поліклініки Беззубенко Валентини Анатоліївни.
Лікарка навела дуже "суворі" аргументи. За словами Валентини Анатоліївни, хтось із батьків подзвонив у реєстратуру записатися на прийом. І не отримав належного обслуговування. Чи то відповіді довго чекав, чи то трубку у реєстратурі кинули, бо сказали, що зранку людей багато, і одній людині неможливо і на дзвінки відповідати і талони видавати...Так от ця мама (чи тато) написала скаргу з приводу неналежного обслуговування громадян.
Що ж, консиліум на чолі з Валентиною Анатоліївною, прийняло рішення: погано вам по телефону, то будете їздити по два рази.
Що тут можна сказати. Жіноча логіка? Приймаємо рішення у стилі "а ля помста".
P. S. Валентина Анатоліївна виявилася приємною співрозмовницею, яка справляє враження особи, що здатна конструктивно діяти. Вона обіцяла провести анкетування на предмет зручності для відвідувачів такої система самозапису.
0 коментарі :
Дописати коментар